47 milionů Němců nakupuje přes internet
14.7.2016
Podle nejnovější tiskové zprávy Spolkového statistického úřadu v Německu v roce 2015 zakoupilo nebo objednalo na internetu zboží nebo službu pro soukromé účely 47 milionů lidí.
To odpovídá 77% celkového počtu uživatelů internetu starších 10-ti let. Podle vyjádření Spolkového statistického úřadu tento údaj zároveň znamená 20% nárůst ve srovnání s rokem 2010 (kdy na internetu nakoupilo 39 milionů lidí).
64% online zákazníků nakoupilo oblečení a sportovní vybavení. 49 % kupujících si na internetu pořídilo nábytek, hračky nebo jiné spotřební zboží. Rozšířený je v Německu i internetový obchod s knihami, časopisy a novinami (42%), vstupenkami na nejrůznější akce (39%) a prodej nosičů s filmy a hudbou (33%).
41% online zákazníků si přes internet zarezervovalo dovolenou a 31% objednalo doplňkové služby k cestám a dovoleným (např. jízdenky, letenky nebo zapůjčení automobilu). Zajímavostí německého internetového trhu také je, že 28% z online zákazníků si přes internet zakoupilo léky.
Autor: Matěj Vokáč Datum poslední editace: 7.4.2017
Další články
Hledáme novou kolegyni/ nového kolegu na pozici: Junior Specialist v mezinárodním marketingu a exportním poradenství
Hledáme novou kolegyni/ nového kolegu na pozici: Junior Specialist v mezinárodním marketingu a exportním poradenství
Od 1.10.2022 se v Německu zvyšuje minimální mzda. Letos již podruhé. Mění se i hranice pro Minijob a Midijob
Od 1.10.2022 se v Německu letos již podruhé zvyšuje minimální mzda, a to ze současných 10,45 EUR na 12,00 EUR hrubého za hodinu. K poslednímu zvýšení minimální mzdy přitom došlo k 1.7.2022.
Německo spustilo nahlížení do Obchodního rejstříku na internetu zdarma
Německo spustilo nahlížení do Obchodního rejstříku na internetu zdarma
Od 1.7.2022 platí v Německu nová pravidla pro sběr a recyklaci obalů
Od 1.7.2022 vstupuje v Německu v platnost novela zákona o obalech, která rozšiřuje registrační povinnost na všechny obaly. Po 1.7.2022 tedy v Německu nebude smět být prodáváno zabalené zboží, pokud jeho výrobce nebo distributor neprovedl registraci do ústředního registru obalů (Zentrale Stelle Verpackungsregister – LUCID).