Německo ovládá optimistická kampaň
18.9.2005
Německé televizní, mediální a vydavatelské společnosti zahájily velkou kampaň, která má posílit sebevědomí Němců a zlepšit jejich špatnou náladu. Do kampaně se zapojily i významné osobnosti jako brankář národního fotbalového týmu Oliver Kahn nebo bývalá východoněmecká krasobruslařka Katarina Wittová. Používají se slogany jako „Ty jsi Německo“, „Ty jsi německým zázrakem“, „Hlavu vzhůru“, používají se i portéty významných Němců jako Einsteina či Beethovena. Celá kampaň má trvat několik měsíců a její smysl objasnil jeden z organizátorů následovně: „Máme problémy, které kampaň nezmění, ale jejich součástí je i německá mentalita. Máme tendenci vidět věci černější, než jsou, a to bychom rádi touto akcí změnili.“ (září 05)
Autor: Matěj Vokáč Datum poslední editace: 7.4.2017
Další články
Německá průmyslová výroba zaznamenala v lednu po delší době pokles
Potom, co Německo v roce 2020 zaznamenalo propad ekonomiky o 5%, nezačal ani rok 2021 příliš šťastně. Podle aktuální zprávy Spolkového ministerstva pro hospodářství a energii totiž v lednu 2021 poklesla průmyslová výroba v Německu o 0,5%, což je první pokles od loňského dubna.